Dienstverlening

Doelstellingen

Dienstverlening

Wat willen we bereiken?

Wat gaan we daarvoor doen?

1. Een efficiënte en excellente dienstverlening van de gemeente richting haar inwoners, ondernemers en bezoekers.

1.1 We gaan verder met de ontwikkeling van onze (digitale) dienstverlening. Hierbij gaan we onder andere kijken naar een ‘Mijn Omgeving’.

1.2 We monitoren periodiek onze dienstverlening (servicenormen) en brengen dit onder in dashboards.

1.3 We gaan aan de slag met onze kanalenstrategie. Dit doen we onder andere met behulp in beeld brengen van klantreizen.

1.4 We optimaliseren het proces Melding Openbare Ruimte.

1.5 We rollen de opgehaalde klantbeloften uit.

1.6 We leggen onze communicatie-infrastructuur vast in een contentstrategie: welke bestaande en nieuwe communicatiemiddelen zetten we in voor welke informatie en doelgroepen.

1.7 We ronden het traject begrijpelijk schrijven af en beleggen dit structureel in de organisatie.

1.8 We actualiseren in 2025 onze visie op Dienstverlening, waarin we bovenstaande punten gaan meenemen en daarna verwerken tot een uitvoeringsprogramma voor de rest van 2025 en verder.

Deze pagina is gebouwd op 09/30/2024 10:56:19 met de export van 09/30/2024 10:53:22